آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET متفاوت از آنچه جاهای دیگر می بینید!

آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET متفاوت از آنچه جاهای دیگر می بینید!

گام اول: اضافه کردن صفحات جدید ASP.NET

گام اول: اضافه کردن صفحات جدید ASP.NET

برای ادامه مباحث به چندین صفحه ASP.NET و همچنین یک نقشه سایت نیاز داریم. برای اینکار یک پوشه به پروژه اضافه کرده و آن را Membership می‌نامیم. سپس صفحات زیر را به این پوشه اضافه کرده و Site.master را نیز به تمامی آنها اعمال می‌کنیم.

  • CreatingUserAccounts.aspx 
  • UserBaseAuthorization.aspx 
  • EnhancedCreateUserWizard.aspx 
  • AdditionalUserInfo.aspx 
  • Guestbook.aspx

 

 

در این زمان Solution Explorer پروژه شما باید مشابه شکل زیر باشد:

 

 

 

 

 

 

در این زمان هر صفحه باید دارای دو کنترل Content باشد:

<asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="MainContent" Runat="Server">

</asp:Content>

<asp:Content ID="Content2" ContentPlaceHolderID="LoginContent" Runat="Server">

</asp:Content>

نظرات 2 + ارسال نظر
النا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

با سلام
چند تا پست دیگه مونده که اعمالی که گفته بودید رو تموم کنم.
منتها من نمی دونم چه مقدار زمان احتیاج دارید تا این مبحث رو تکمیل کنید ؟؟؟
و اینکه آیا تمام این مراحل برای ساختن قسمت لاگین و عضویت، در یک سایت احتیاج هست؟؟؟
اگر ممکنه پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید.

من هر وقت که بتوانم پست می زنم ولی متاسفانه نمی توانم دقیق بگویم که چقدر دیگر زمان لازم است.

اگر بخواهید یک login سفارشی شده داشته باشید، تمام این قسمت ها لازم است.

النا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
ممنون از پاسخ تون.
من دیروز این سایت رو پیدا کردم asp.com
و توش این آموزش شمارو دیدم. همه رو هم انجام دادم. اما ارور داد.
اصل پروژه رو دانلود کردم از وبلاگتون. کار می کنه ...
فکر کنم مجبورم طبق سایت شما پیش برم. تا ببینم گیر کار کجاست.
اگر میشه یه کم سریعتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد