آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET متفاوت از آنچه جاهای دیگر می بینید!

آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET متفاوت از آنچه جاهای دیگر می بینید!

گلایه از ...

 

کاری که من در این وبلاگ انجام می دهم عمل کردن به این دستور معصوم است: 

 

زکات علم، نشر آن است. 

 

 

وقتی بین دو یادداشت چند روز فاصله افتاد، بعضی از دوستان نظر گذاشته اند که زودتر ادامه بدهید. البته یک تشکر خشک و خالی هم کرده اند. 

 

ولی واقعا آدم دلسرد می شود؛ وقتی در روز چیزی حدود 10 نفر بازدید کننده داشته باشی، بعضی هم منتظر یادداشت بعدی باشند؛ ولی تا  الان فقط 9 نفر در نظر سنجی شرکت کنند و هیچ کسی هم  زحمت کلیک کردن روی +1 (مربوط به گوگل) را به خودش ندهد. 

 

واقعا چه آدمهای هستیم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
النا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

ای روزگاااااااااااااااااار !!!
پایان نامه من گیر این پست های شماست الان :D
اونوقت شما می گید چرا +1 نمی کنم؟
باشه چشم!
قول می دم از این به بعد بزنم...
توروخدا فقط ادامه بدید... خب پروژه من کار نمی کنهههههههههه

النا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

باور بفرمایید این بار دهم هست می زنم روی +1 و بعد یادم می افته که جیمیل ندارم !!!

النا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

یه سوال !
این نقشه سایت ساختن، چه ربطی داره به ساختن مراحل عضویت؟؟؟
برای مراحل عضویت، حتما باید این نقشه سایت رو داشته باشیم؟؟؟؟؟
اخه من نمی خوام تو سایتم از این نقشه استفاده کنم!

برای داشتن یک وب سایت به این نیاز است. البته بستگی به شما دارد.

النا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

جوابتون کامل نبود!
داشتن قسمت عضوگیری، احتیاج به نقشه سایت داره؟
می شه قسمت هایی که مربوط به نقشه هست رو نذاریم؟
آخه اصلا به درد من نمی خوره!

نهِِ. احتیاج نداره.

Nima شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بابت مطالب بسیار مفیدتون واقعا ازتون تشکر می کنم.
دست گلت درد نکنه.
موفق و موید باشی و سلامت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد