آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET متفاوت از آنچه جاهای دیگر می بینید!

آموزش ASP.NET

آموزش ASP.NET متفاوت از آنچه جاهای دیگر می بینید!

فهرست اعتبارسنجی فرم ها و عضویت

قبل از شروع به کار با بستر عضویت، اجازه دهید مروری بر مراحلی که گذرانده‌ایم تا به این مرحله رسیدیم، داشته باشیم. هنگامی که از بستر Membership همراه با SqlMembershipProvider در یک اعتبارسنجی فرمی استفاده می‌کنیم، نیاز است که قبل از انجام عملیات مربوط به Membership در برنامه وب، مراحل زیر انجام شوند:

  1.  فعال سازی اعتبارسنجی بر پایه فرمها. همانطور که قبلا بحث شده است؛ انجام این کار با ویرایش Web.config و قرار دادن مقدار mode از عنصر <authenticanio> برابر Forms، قابل انجام است. با فعال سازی اعتبارسنجی بر پایه فرمها، هر درخواستی با بررسی forms authentication ticket آزمایش می‌شود. 
  2.  اضافه کردن شمای خدمات برنامه به پایگاه داده. وقتی از SqlMembershipProvider استفاده می‌کنیم، باید شمای خدمات برنامه در پایگاه داده نصب شود.  
  3.  سفارشی کردن تنظیمات برنامه برای ارجاع به پایگاه داده ایجاد شده در مرحله 2. در بحث ایجاد شمای عضویت، نحوه انجام این تنظیمات گفته شد.

هنگامی که یک برنامه وب می‌سازید که از SqlMembershipProvider و اعتبارسنجی بر پایه فرمها استفاده می‌کند، باید این 3 مرحله را قبل از اینکه از کلاس Membership و یا کنترل‌های Login استفاده کنید، انجام دهید. بعد از انجام مراحل گفته شده می‌توان از بستر عضویت استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد